daisybebek bende bebeğim yoğun bakımda olduğu için ve normal elektrikler tam boşaltım yapmadığı için ameda kullanıyorum çok memnunum mastit olmuştum doktor önerdi şimdi iyiki kiraladım diyorum göğüs ucu için aynı sorunu yaşadım, onların gönderdiği aparat göğüs ucuma uygun değil bende evdeki pompamım aparatlarını kullanıyorum kiraladığım yerde sorun olmayacağını söyledi bu şekilde çok memnun kaldım😊😊