Plasentes Zeyyy benim bebeğimin pişiği hiç gitmiyordu sivilce gibi şeylerde vardı sudorcrem kullandım Allah’ın izniyle hiç bişey kalmadı
Zeyyy Plasentes bende sürüyorum sabah akşam hametan gün içinde sudokrem ama 1 buçuk hafta oldu ise yaramadı bu sefer 😑
Zeyyy Sebosss onu da soylicem zaten egzema var demişti yüzünde krem kullandık iyi geldi ama alerji var mo bilmiyorum evet en azından içimiz rahat eder 😑
Sebosss Zeyyy kesinlikle canım aklındaki soru işaretleri gider en azindan. Bende çok şey denedim ama hiçbiri fayda etmedi zeytinyağı sanayag hametan hamazinc surocrem mustela herşeyi yaptım normal pişik belki bir ihtimal geçerdi ama mantar olunca geçmiyor hele zeytinyağı bizi daha da kötü yaptı. Birde bizim pişik popoda değil on kısımda ve bacak arasındaydı sonra popo kenarına falan da attı mantar şükür şimdi iyiyiz darısı size inşallah yavrular çok acı çekiyor yürek dayanmıyor 😢😢
Sfrogrt Zeyyy eğer pişik üç günü geçmiş ve hala iyileşmemişse, o pişik değil mantardır. Doktorunuza bir görünün derim.
Zeyyy Sfrogrt c.tesi gideceğiz işte bende hala geçmediği için acaba bu durumda olan var mı diye sordum alerji falan da olabilir mi üç ya günlerdir çok kötü 😭
Eyeltu Zeyyy travazol la kurtuldum pişikten 👍 birde her alt açmaya Arko krem hani eczanede satılan tüp Arko krem 👍
Zeyyy Eyeltu trovazol da kullandık canım benim merak ettiğin bu durumda olup teşhis konan var mı hani alerji egzema olabilir mi acaba çünkü kaç gün oldu
Egemss Egemss bencede dr ile görüşün benim oğlumda Pişik bir kere oldu kamili,dalin,sebamed kullandım, kremini değiştirdim nivea Pişik kremi aldık şuan çok iyi hiç Pişik olmadı, bazen pamuk ile bazen Islak mendil ile temizledim.
Sfrogrt Zeyyy evet besin alerjisi belirtileri arasında pişikte var. Üç gün kuralını uygularken meydana gelen bir durumsa eğer alerji olabilir. Sonradan sebepsiz meydana gelen bir durumsada mantardan şüphelenilir diye düşünüyorum. Çok geçmiş olsun. Genede can sıkacak bir toblo değil. İkiside bebeklerde çok sık olabilen ve sonradan düzelen şeyler. Umarım biran önce iyileşir 🌸
Sebosss Zeyyy aynı bizim gibi canım bizimde sadece oradaydı çok kötüydü işte pisikle birlikte mantarmis o canım biz travazol ve hametani karıştırıp surduk üzerine de oksizinc diye bı krem dedi doktor onu yoğurt gibi surduk ve inanmazsın iki güne geçti o yerler hep oksizinc krem pahalı biraz ama %40 çinko var içinde onun yerine ben bitince desitin mor krem aldım o da aynı %40 çinko var onu kullanıyorum şimdi onlar pişik olsa da olmasa da yoğurt gibi yoğun surdugun için popoya çiş ve kakanin bulaşmasını engelliyor katman olusturarak iyileşme sürecini hızlandırıyor. İnşallah sizinki de geçer canım ya biz atlattık çok şükür yeni darısı size olsun o yavrunun çektiği acı senin içinin yanmasını o kadar iyi tahmin edebiliyorum ki Rabbim yardımcınız olsun biz tam 3 ay çektik doğru tedaviyi bulana kadar 😔😔
Zeyyy Egemss kaç kez gittim krem veriyolar geciyo geri geliyo bu sefer alerj9 testi yaptıracağım galiba
Zeyyy Arzymn 3 kez degistirdim 😔 yüzünde egzema vardı bez bölgesinde de olur mu acaba uf doktor da yokki burda haft sonunu bekliyoruz işte
Zeyyy Arzymn 9 buçuk aylık oldu alerji belirtisi başka yok işte 3 aydır geçen geri gelen pişik var doktora sordum başka belirtiler olur dedi acaba yeni mı alerji oldu 1 hafta önce egzema cıktı işte
Arzymn Zeyyy yüzünde de egzama varsa besin alerjisi olabilir. Alerji polikliniğine ya da alerji testi yapılan bir merkeze götürmenizde fayda var
Zeyyy Sfrogrt 3 aydır iyileşip iyileşip geri geliyo 😑 alerjisinin neye olduğunu bilsem eğer varsa dikkat ederim bende işte