Zeyyy canım mantar olabilir bizimde aylarca geçmedi pisik ve berbat durumdaydik ne kremler kullandım faydası olmadı. Zeytinyağı falan da denedim ocakta kızdırıp o daha beter azdirdi onu bence hiç deneme belki sizinki de daha kötü olur. Bez de değiştirdim ben fayda olmadı ama sonra baska bı doktora gittim pisikle birlikte mantar oluşmuş bana travazol ve hametani karıştır dedi ya da hametan kullanmazsan Bepanthol olur dedi ikisini karistir sür dedi vücut biraz emsin üzerine oksizinc marka bı krem var onu sur dedi zaten yoğun kıvamlı biraz %40 çinko var içinde onu uyguladım ve 2.gun tamamen gecti. Islak olduğu zaman veya kaka asitli olduğunda tekrar olabiliyor ben şimdi mantar olursa travazol ve hametani karistiriyorum sonra mor desitin kullanıyorum o da aynı çinko oranlı fiyatı daha uygun