Yavuzkara17
Benim kızımda 2 ay yoğun bakımda kaldı o yüzden ne yaptıysam emmedi şu an 6 aylık hala sağarak veriyorum kesilir diyolar ama sürekli ve düzenli sağımda çok da iyi gidiyo yapmanız gereken hergun 3 saatte bir 15 dk mutlaka sağın 5 dk sonra süt gelmese bile 15 dk doldurun bırakmayın beyne sinyal gidiyomuş çünkü bebek süt istiyo diye zamanla arttığını bile göreceksiniz 2 3 saati geçerse zamanla azaliyo kesiliyo