Yavuzkara17 HelloKitty Doktora falan gittik geçemeyince sindirim sisteminden kaynaklı olabilir dedi Konyaya sevk etti kan verdik 15 gün sonra çıkacak bakalım umarım bişey çıkmaz
HelloKitty Yavuzkara17 inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız pozitif ol sakın birşeye stres yapma sütün kesilmesin en büyük düşmanı strestir
ikizannesi2 Yavuzkara17 15 buçuk aydır sağarak veriyorum hatta şimdi bile sağım yapıyorum ve ikiz benimkiler 14 ay mamasız geldik ancak 1 aydır geceleri sütüm yetmiyor ve gece yemek veremeyeceğim için geceleri devam sütü veriyorum artık
Acemianne90 Yavuzkara17 işten çıktım koşa koşa gittim arkadasımın yanına hemşireler yapmamış böyle birşey göğsünü c pozisyonun da ver annesinin kokusuyla alır miniğim elimden gelen yardımı aklıma geleni söylerim 3 ay önce doğum yaptm bende
Betim Yavuzkara17 evet göğüslerden biri diğerine göre daha az çıkar zaten, mesela işk aylarda bebeğin gediğine göre süt üretir vücut, sonra ihtiyaç arttıkça daha fazla süt üretir şu an az çıkıyor diye üzülmeyin sağıma devam edin
ObirPrenses Yavuzkara17 canım doktorum bana karbonatlı su yap temiz bir tülbent ile temizle demişti ve her süt icmesinden sonra su ile ağız içini temizlememi önerdi bu şekilde kurtulduk biz
Selenaka newbabymom 2_3 saatte bir en az 60-70 ml içmeli. Her ay kilosuna göre bu oran artıyor. İnternetten aylara göre anne sütü ihtiyacı diye aratın hangi ayda ne kadar vermeniz gerekiyor görebilirsiniz.🤗
ObirPrenses Yavuzkara17 bende 5 buçuk aydır sagarak veriyorum hiç bir şekilde meme tutmadı ortalık ayağa kalkardı emzirmeye çalışırken azalma olmadı buradaki ebem gece daha fazla verim alırsın gece 11 den sonra duzenli bir sağım yap dedi ki gerçekten öyle gündüz sagdigim sütün daha fazlasını gece sagiyorum dolaba dahi stok yaptım oyuzden her fırsatta sağ ne kadar sagarsan o kadar iyi
Belkiscskn Yavuzkara17 ben dogdugundan beri sagarak veriyorm simdi 5.ayımız bitti 2 3saate bir mutlaka sağım yaparsanız gece gundz bir sorun yasayacıgınızı dusunmuyorm sut yapıcı seylerde icin mesela momstok cay iyi süt yapmstı bana birde bestlak damla ama sütünüz kesılırsede mamayla büyüyen cok bebek var ve gayet saglıklı lar hic sıkmayın canınızı pskolojı bu konuda cok önemli
piamater Yavuzkara17 canım sütünün bitmesi demek dünyanın sonu değil dert etme kendine. Ben de süt sağdım bebeklerim küvözde. Ama onlar iki gündür emdiği için sütüm arttı. Sana tavsiyem günde 3litre su tüket ve olumsuz düşünme. Sağdığın sürece az da olsa gelecek
uyus Yavuzkara17 Merhaba .benim yeğenimin ogluda tutmadi.sağarak verdi ..11aydır sagıyor ..şuan diyor sutünün azaldığını.yani okadar sutü olduki artik dokuyordu sagıpta.
Mbal Yavuzkara17 ben size tükettiklerimi yazayım belki faydası olan bir şey olur. imom latte osteocare (süt alerjimiz var, kalsiyum) solgar brewers yeast&b12 her gün Maltana tahin helvası yada tahin pekmez uğut tatlısı da yedim bir kutu ama bilemiyorum işe yaradı mı sütümün az olduğu dönemdi.
Mbal Yavuzkara17 temiz bir tülbenti karbonatlı suya batırın dilini silin. Olmuyorsa ki ben yapamadım kulak çubuğunu batırıp siliyordum dilini. Sadece dilini silmek yetmez memenizi de karbonatlı suyla yıkamanız lazım. Ondan size sizden ona geçer sürekli sonuçta pamukçuk bir mantar ve mantar bulaşıcıdır. Memenizi güzel yıkayın ama bolca suyla. Sağlıkla büyüsün 🌷
Yavuzkara17 Mbal bende kulak çubuğuyla silmeye çalışıyorum ama hiçbir faydası yok mememi arada alıyor oda slikon göğüs ucuyla genelde sağarak biberonla veriyorum
hypatia Yavuzkara17 13 aydır sağıyorum. Düzenli sağarsanız hiçbir sorun yaşamazsınız. Ama düzenli sağım çok önemli