Bebektsk1 Fermanimmm ne yediniz hamilelikte yada hangi vitamin ilaçlarını kullandınız da maşallah öyle doğdu bebek
Fermanimmm Bebektsk1 valla ben yurtdisinda yaşıyorum bacım kullandığım vitamin Türkiye de var mi bilmiyorum ama yemek olarak nohutlu bulgur pilavı yoğurt çok yedim her gün muz ve meyveli yoğurt yedim çocuklar için olanlardan yediğimin hepsi çocuğa gitmiş valla 😂
Bebegimm1 Mevacanimkizim saglik ocagı da benm oğlumun kilosunu cok buluyor hatta sütüm hiç yok olani veriyorum bana mama verme diyor bende napim aç bırakim dedim senin sutun vardır diyor bende sütüm olsa mamaya neden 80tl verim dedim sonra kendi doktoruma goturdm kilosu boyu iyi diyor sadece kilo alsa evet skıntı ama boyuda bas cevresi de önde gidiyor iri bir bebek yani doktor ne derse onu dinleyin
Mevacanimkizim Qawsedrf Ondan önce 6 aylikken devlet hastanesindeki doktor gelişimi gayet güzel demişti yani
Gizeemm Mevacanimkizim benimkide 8 aylık siznki kadar nolmuş onlar ayaklandığında düşer kiloları bıya falan verin boşverin
ECAA Mevacanimkizim saçmalamis bence benim kizim 6 bucuk aylik 8800 kilosu ozaman biz obeziz😂 kilosu gayet güzel düzenini bozma bence
Mevacanimkizim ECAA Ek gıdaya başlayınca zaten kendi mama ölçüsünü düşürdü kızım 6 ölçek verirken şimdi 4 ölçek veriyorum onuda zor bitiriyor
Fitifiti Oğlum 5 aylık 8 kg 🌚 persentil tablosuna bakarım ben,sağlık ocağı ebelerinin boş beleş nasihatlarına değil. Tabloda iyiyse problem yok.
Rabia-p21 Mevacanimkizim takmayın doktoru çok fazlada benim oğlumda öyleydi doktorum baya iyi diyordu çok fazla şöyle böyle dediğini hiç duymadım büyüyünce boya gidicek zayıflıycak yeri gelicek hastalanacak yemek yemiycek huysuz olucak bunlarıda düşün yaşıyorum bunları çünkü yiyorsa yedir içir yemediği zamanlarda çok üzülüyor insan
Mevacanimkizim Rabia-p21 Evet bir ara öyle hastalandı yemedi ne verdiysem o yemeyince benimde boğazımdan geçmedi
Bebektsk1 Fermanimmm anladım valla bende yemediğim şey yok ama 3 kg mı geçmiyo benim doğurduğum 😂😂😂😂nasıl iş anlamadım
Nesrinnn Benim kızım 9 aylıkken 11.600 gram çıktı şimdi 12 aylık olacak 12 buçuk galiba bende açıkçası obez olmasından korkuyorum çevre devamlı baskı yapıyor daha yeni emekliyor
Zeynoooo06 Mevacanimkizim b m kizim 6 aylikken 10 kiloydu kimse visi demedi hic ha sadece anne sutuydu. Mamanin yaptigi kiloya farkli bakabilio drlar
Mevacanimkizim Zeynoooo06 Acaba ondan mı ki boş kilo yapıyor diyolar ama emmiyor ne vericez ki mecbur yani