Selamlar kızım 8 ay 7 günlük bugün kontorolü vardı sağlık ocağında kilosu 9 kilo 800 gram geldi hemşire ne yiyor ne içiyor bu kız çok kilo almış dedi maşallah diyin mama içiyor ek gıda yiyor dedim biraz mamasını düşür gerçi dişi çıkmamış daha o zman kilo kaybeder yürürken de dedi ee ne yapmam lazım dedim mamasını düşür dedi kızım zaten 6 ölçekten 4 ölçeğe düştü ağlayınca anca mama veriyorum 3-4 saatte bir ama yine o aralarda meyzedir sebzedir falan yiyor bana kilosu fazla gelmedi ama sizce nasıl sağlığı yerinde çok şükür