Sumeyra87 yok hamdolsun sarılık falan olmadık ya kilosunu da ben şeye bağlıyorum kızımın kemikleri ağırlaşıyor hani kimi bebek vardır aynı kilodadır ama fostur böyle şişkinliktir sadece ama benim kızım ağırlığı iyi sadece zayıf görünüyor ki kilosu da problem değil benim için nasıl olsa büyüdüklerinde bizim gibi kilo verme derdine düşecekler 😀