Deletedmom115 canım zaten uyku eğitimde de bebeği 40 dk aglatabilirsiniz merak etmeyin diyorlar zaten hiç o kadar ağlamıyorlar ben meme de uyuyunca uyandırıp yatağına koydum hep , ilk zamanlar 10 dk falan zaman verdim zaten 5 6 dk dan sonra yoruluyorlar uyuyorlar yatağına koydum ama hep yanındaydım sacini okşadım öptüm ama kucağıma almadım. 5 aylık oldu hala yatağında kendi kendine uyuyor çok şükür hiç uykusu yoksa bile bırakıyorum yatağa 15 20 dk kendi kendine mırıldanıyor sonra uyuyor