Ayse_54 benim bebeğim ilk zamanlar sarılık olmuştu bende cok panik yapmıştım eşimle süreklı alarm kurup uyandırıp kakıyoduk emziriyodm. Sonra ben de bu yer etti uyanmazsa da alıp cocugu hep emzırdım ya ac kalırsa bişey olursa diye… Tecrübesizlik böle bişey tek bakıyorduk bi de… O dır budur gece uykusu bilmem kızım 17 aylık süreklı gece uyanır hala düşünürüm acaba ondan mı cocuk alıstı gece süreklı uyanmaya dıye bence uyuyorsa hiç uykusunu bölmeyin