Ayse_54 bizim doktorumuz en fazla geceleri 4 buçuk saat uyut 5 saati bulmasın diyor kızım 4 aylık doktordan doktora fark mı var bilemedim ama özellikle ben bazen uyanmıyor dediğim de sakın gece beslenmesini bırakma 8 9 . Cu ay gibi gece beslenmesini bırakacağız dedi bebeğinin gelişimi için çok önemli demişti ben o yüzden 4 buçuk saati geçirmem hiç