Selam kızlar.
dün yazamadım size sonuçları kusura bakmayın. Dün bakıldı beyin içinde değilmiş su birikmesi dışta oda oğlumun birinde 1 cm kadar diğer oğlumda 0,5 cm civarındaymış. Şimdi kontrol altında olucaz beş hafta sonra tekrar sonografi ve beyin EEG çekilecek inşallah ilerlemez kendiliğinden kaybolur.