Selam kızlar.
dun ikiz ogluslarımın kontrolü vardı 4 aylıklar bitinin kafası biraz olduğundan büyük Dr bıngıldağın elledi ultrason yapalım dedi ve sonuç sıvı birikmesi var hastaneden randevu aldık yatın sabah detaylı araştırılacak ikiside. Varmı böyle bişey yaşayan neolur aydınlatın biraz 😪