Susamannesi merve0128 ben de internetten yaptım ama eve gelmedi site de de bişey göremeyince öğrenci kartı yaptıracaktım orada ki görevli gelmiş vereyim mi dedi bi kontrol edin bayıden isterseniz
ikitostikannesi Gizemkapl dırek elımde bır adet vesıkalık resmımle gıttım 10 tl dı sanırım verdım resmı geri verdi akpılımı aldım hemen kullanmaya basladım
Susamannesi merve0128 benim ki tesadüf eseri olduğu için bilmiyorum Üsküdar dan aldım ben kart merkezlerinden alınır ama bence yakınsa Karaköy yada Beşiktaş da var merkez Üsküdar dışında başka nerde var bilmiyorum
Susamannesi ikitostikannesi evet ya bende hep annemdeyim kart parasına son 😅 çok güzel bi imkan gerçekten
Perihanasel Susamannesi anne kartı ne oluyor tam olarak her şehirde varmı bide biraz bilgi alabilirmiyim
Susamannesi Perihanasel Dört yaşından küçük çocuğu iki de olabilir emin değilim olan annelere ücretsiz toplu taşıma imkanı sağlıyor ben İstanbul’da yaptırdım ama başka şehirlerin böyle bir uygulaması var mı bilmiyorum belediyelerden bakmak lazım
ikitostikannesi Susamannesi aynen öyle vallahi ama tek üşengeçliğim marmaraydan eve yürümek diye isyan ederken annem yanından otobus gecıyor bıner kapıda ınersın dedı artık dua edıyorum allah razı olsun 😂