Susamannesi Kızlar anne kart çıkardım 150 basım diyor bugün otobüs şöförüne sordum yıllık yenileniyor dedi sizin bilginiz var mı tamamen ücretsiz olmuyor mu 150 basım bitince gelecek yılı mı bekleyeceğim
haziranin25i Acemibiranne19 İETT durağından aynı gün içinde çıkartabilirsiniz yanınızda vesikalık resim olmalı.
Susamannesi Acemibiranne19 internet sitesinden eşim çıkardı ama çok zordu İstanbul kart merkezlerinden çok daha kolay yapılıyor Muş oradan yapın imkanınız varsa bi biyometrik resim lazım sadece
Susamannesi ikitostikannesi bana da söylenmedi bugün sordum şöföre yıllık deyince üzülmüştüm açıkçası ama rahatladım
Susamannesi merve0128 ben de internetten yaptım ama eve gelmedi site de de bişey göremeyince öğrenci kartı yaptıracaktım orada ki görevli gelmiş vereyim mi dedi bi kontrol edin bayıden isterseniz
Gokcemsii Susamannesi tamamen ücretsiz ama aylık Akbil gibi belli bi basım hakkı var. Yıllık değil aylık yenileniyor. Şoförün kafası karışmış olabilir.