Şuan iki buçuk aylık bebeğim ilk ay gaz problemi var durmuyor dediğimde doktorum gelişimi iyi olduğu için gündüz 3-4 gece 4-5 saate kadar emzirme dedi. Ondan sonra bebeğim rahatladı gaz problemimiz kalmadı. Memede rahatlaması da kendini sakinleştirmeyi bildiği yek yer meme o yüzden tekrar emme durumuna geçmek istiyor ama aç değil diye açıklamıştı. Sadece saat aralığını açarken bebeğim memeye gitmediği için çok kavga etti ama alıştıktan sonra gaz problemimiz bitti. Çok rahatladı.