Elif_sare tam 14 günlüktü gaz sorunumuz basladı, doktorumuz demişti bizim 3_4saat arayla emzir mide dolu olduğu için ıkınıp gaz kaka yapamıyor mide ağrısı çekiyor demişti 1 aylıkken 3-4saat arayla emzirmeye basladım ama bizim gaz sorunumuz çözülmedi ilaca basladık. Bebeğe o 3-4 saati geçirmene kadar deliriyordum evde annemler sen nasıl annesin bu kadar ağlamasına nasıl izin veriyorsun falan demeye basladı hatta ama onun için olduğunu kimseye anlatamadım, 1aylık bebek hiçbir şey bilmiyor tek bildiği anne kokusu. 15-20gün ben 3-4saat arayla emzirmeye devam ettim en son dayanamadım 1-2 saat arayla emzirdim belki tedasüf denk geldi bilmiyorum ama o gün emip karnı doyduktan sonra yavrumun gülümsemesini unutamam ve aklıma geldikçe hala duygulanıp ağlarım çocuğu rahatlatayım derken aç bıraktım 3-4 saat. Bebeğin annesi sizsiniz, bazen doktor anne baba konukomsu kim ne derse desin içinizden geleni yapmak lazım. Bu arada Şu an 8aylık hala gaz sorunumuz var bu arada gaz hiç bitmiyor 😀