Nesrincente ben almistim ama hic memnun kalmadim pişik kremi sürmek eziyet oluyor önce pisik kremini sürüp giydirsem külot bezi poposuna geçirene kadar pişik kremin coğu külot a geçmiş oluyor ve normalde 5 numara kullanmama rağmen 5numara kulot bez göbekde ve bacak arasında lastik izleri yaptı cırtlı bez daha kullanışlı fikrim böyle birde giydirirken altını tamamen soyup giydirmek de zor oluyor