VERA19 Nesrincente Yürüdükten sonra kullanmaya başladım ben,çok pratik kesinlikle.Prima aktif kullanıyorum💙
Saitkereminannesi Nesrincente 1 paket kilot almıştım aynı marka olmasına rağmen pişik yapmıştı cırtlı beze göre kalıbı dardı
Nesrincente Nuray63 kac aylıksınız ve hang marka kullanıyorsunuz acaba beli nasıl bıde dgre bezlerden cırtcırt varya o nasıl
Mom070 Nesrincente 10 aylık falandı, hemen hemen hepsini kullandım içlerinde en iyisi prima, sleppy ve baby turco oldu.
Nuray63 Nesrincente üç buçuk ayligiz Sleepy Natural kullanıyorum memnunum ben yani bazıları çok zorlaniyormus ama ben rahat kullanıyorum mesela , kilot gibi direkt giydiriyorum cirtcirti yok yanlardan yırtıyorum kirlendigi zaman
SeverusSnape VERA19 kesinlikle. Ben de Prima aktif kullanıyorum kızıma. Bez bağlatmıyor zaten yatarak, ayaktayken bile giydiriyorum külot bezi. Hem ince rahatsız etmiyor, hem hiç sızıntı da yapmıyor. Çok memnunum. :)
Yorgunannee_dd VERA19 bende artık normal bez bağlayamıyorum 1 yaşına geldi ikizlerim merak ettiğim kakasını yapınca çıkarırken heryerine bulaşmıyormu acaba tereddüt ediyorum külot bezde bu yüzden
Nesrincente Nuray63 bızde 4 aylıgız sleepde kac beden kullanıyorsunuz dger bezlere gore kucuk kalıbı mesela molfıxte 1 kullanırken sleepy 2 no kullanıyodum
Nesrincente Saitkereminannesi hmm anladm netten bakıyorum da fiyati daha bı uygun gıbı geldı bı sorayım dedm
Elvinmeva Nesrincente 2 aylıkken yanlışlıkla almıştım bebek büyük olsa pratik bi bez ama bebeğim küçük oldugu için giydirmesi çok zor oldu bide altını temizleyince açık bırakıyorum ben kilot bezde bırakamadım diğer bez kakalı oldugında yeniyi altada koyamıyosun bide bel kısmında çok iz yapıyor bedenini büyük almış olmama ragmen
bebegimlebuyuyorum Nesrincente Ben Prima kullanıyorum. Ama gece kullanıyorum sadece külot bezi. Gün içinden cırt cırtlı olanı kullanıyorum. Gece için çok rahat oluyor ve 12 saate kadar kaçırmıyor.
sokomel Yorgunannee_dd yatırıp kenarlarını yırttığınızda normal bez gibi çıkarıyorsunuz külot gibi aşağı çekip çıkarmıyorsunuz çıkarırken kenarları yırtılıyor.
sokomel benim oğlum bez bağlatmıyordu küloda geçince çok rahat ettim. premium care 4 numaradayız şu an.