Ezgiasya ya benim kızımın gözü bozuk, doktor gözlük için reçete yazdı. çerçevede 50 tl, camda 20 tl karşılıyor… resmen dalga geçmek başka bişey değil. dedim Allah razı olsun çok veriyor.150-200 den aşağı cam yok, devletin katkısı 20 tl… ki dediğiniz gibi özel aşılar mesela. çok var fiyatı yüksek diye yaptıramayan. bi anne için ne acı verici para yüzünden aşı yaptıramamak. hadi ben sen o ödeyebiliyor. ya ödeyemeyenler? üzücü cidden…