[silindi] AliK Valla çok iyi dir ne losyon ne baska sey bn 0 pahalı diye ikinci elden aldım Dolap uygulama sinda sende bi bak dolap uygulama sina
Nurkara21 AliK ben hiç memnun kalmadım yaaa çok yorucu bide ben aslında yanlış anlamışım onun işlevini felan yorum yapan arkadaşlar süt toplamak için çok süt olanlar için uygun bence 😊