Oglusuunannesi Kirpapatyasi o bağıran doktoru yerinizde olsam şikayet ederdim istersem 10 kere gelirim eşşek gibi bakacaksın görevin ne okurken bile sinir oldum. Ya bişey olsaydı çocuğa ihmalden insanların başına neler geliyo