Pasaben Eylemasil1 bizde 10 geçirdi oğlum 16 gün hastanede yattık RABBİM bidaha yaşatmasin inşallah çok zordu
Osmnn_457 Eylemasil1 biz olduk şuan hastanedeyiz aşırı ishal kusma halindeydi şuan ateşi yoktur kusma ishal yoktur iyleşiypruz salgın gibi her kez hastanede eğer bebeğinde belirtiler varsa açilen hastneye götür su kaybı olabilir biz hastaneye geldiğimizde açilen yatiş verdiler
Eylemasil1 Osmnn_457 yok şu an bir belirti yok biz 3 aylığız şuan sadece yazıda okuduğum için merak ettim anneler ne yapıyor diye ne zaman aşı olmalı gibi
Esraa- Çok geçmiş olsun. Biraz pahalıydı eşim o dönem çalışmıyordu ona rağmen eşimin ısrarıyla yaptırdık. Yazılanı okuyunca iyiki yaptırmışız dyorum.. Rabbim yardımcınız olsun. Doktorunda ısrarına şaşrdım insan bir tahlil yapar önce ya.
Mumsyyy Bebegim 3ay 27 gunluk. Alerjiden dolayi vurduramadik rota asisi ama suan cok korkuyorum, vurdursam mi ki 4 aya girmeden vururlar mi acaba..
Mumsyyy Eylemasil1 sut yumurta gida alerjisi, alerjisi olana onermiyor doktorlar, ozellikle kakada kan varsa,benim oglumda da oluyordu kan
Mbal Mumsyyy bizim süt alerjimiz var kakada kan ile öğrenmiştik. Yaptırdık dr umuz yaptırın dedi. Bir sorun yaşamadık. Onu bir öğrenin. Çok zor yaşamış aşı yaptırmayanlar okuyoruz hep. İnşallah hiç karşılaşmayız 🌷
Mumsyyy Mbal 4 aya giricek suresi oluyor ya oyuzden gecirdik mi acaba suresini, konusayim doktoruyla, tesekkur ederim
Mbal Mumsyyy 3. Ve 5. Aylarda yaptırılıyor genelde 2. Ve 4. Ay aşılarına denk gelmesin diye. Ama bir ayarlama yaparlar belki. Geçmiş olsun 🌷