esila87 bende 7 cm açıklıkta epidural yaptılar çok uykusuzdum 2 gün uyumamıştım 5 dk bile olsa dinlenebildim yani uykuya dalabildim benim tecrübem iyi anlamdaydı zaten aradan 1 saat geçti o sıradada çat pat ağrı çekiyosunuz asla sıfır sancı çekmiyosunuz ayaklarda hafif uğuşma oluyo ama ayaklarınızı hissediyosunuz yani basabiliyosunuz yere ıkınma hissi gelmiyo sadece aşağıda bi acı hissi geliyo hani biyerinizi keser acır ya öyle bi his tabi biraz fazla 😜 epidural alan kişi ıkınöa hissi olmasa bile çok güzel ıkınması lazım ama o 5 dk uyumak dinlenmek dünyalara bedeldi hiç unutamam yani eğer elinizde fırsat varsa yapın