esila87 ben yaptım suni sancıya dayanamadığımda epidural yaptırttım ilacı alınca 15 dk falan bir rahatlattı sonra yine sancı vurdu üç dört kez ilaç yaptırttım ıkınma aşamasına gelince ilaç vermediler son dozu tam bebek çıkacakken kesi atılırken yaptılar. Doğum oldu dikişim atıldı bebeğimi hazırladılar ve kucağımda yürüyerek çıktım doğumhaneden.