En doğrusunu yapmışsınız zaten çorap ve zıbın ile uyutarak . Ates olunca kan cok hizli pompalandığı için el ve ayaklara kan gitmez ve soğuk olurmuş. Buyuzden çorapla durması gerekirmiş, ben böyle bi yazı okumuştum. Uzerini ince bi ortu ile örtebilirsiniz, cok yuksek degil atesi.Geçmiş olsun