Kinginthenorth bizde dün ilk dozunu olduk ve bugün 37,5 ateş vardı. İlaç yerine ağız havlusunu çeşmeden ıslattım eklem yerlerine koydum hatta bunu yapmadan önce ilaç vermek istedim ama dur dedim kendi kendime bu ateş tam ateş mi? Allaha çok şükür ilaç vermeden 36,8 lere geldi. Şuan uyuyor zıbınla ve sadece bacaklarına ince müslin bir bez örttüm sakın yanlış anlamayın sizi yargılamıyorum ama bence onların iyiliği için ilaca dirençlerini fazlalaştırmak yerine böyle alternatifleri deneyip geçmezse ilaca başvurmak en iyisi :)