Asyakus123 Bu aşı olayı bebekten bebeğe değişiyor canım 1.ay asisinda bana hiçbir şey olmuyor dediler çocuk çatladı sabah 9 dan akşam 6 ya kadar 2.ayda büyüklerimizi dinledim gitmeden aşıya calpol verdim hiçbir şey yaşamadık çok şükür o gün ozeldeki doktorumada muayenesi vardı aşı oldu dedim ağrı sızı yaparsa napayım dedim baksana şuan gayet sakin dahada bişey olmaz korkma dedi dedimki kızmayın ama ben aşıdan önce calpol verdim bişey olur mu iyi yapmışsın bişey olmaz bak olmamışta zaten dedi 3.ayda rota virüsü asisinda öncede verdim şimdi 4.ay asimiz var yine vericem valla o ilk ay asisinda hem çocuğum çekti 2 Gr canıyla hem benim ömrümden ömür gitti sesi kısıldı yavrumun ağlamaktan demem o ki istersen gitmeden sende yarım çay kaşığı calpol ver öyle git aşıya tamamen sana kalmış birşey yanlış yönlendirme yapmak istemiyorum