İyi akşamlar kızlar. Yarın nasipse eğitime başlamak istiyorum kızım 27 aylık. Kakası geldiğinde değil de yaptıktan sonra “anneğğğ kakkak yabdımmmm” diye bağırıyor. Kaç kez denedim çişini bir kez bile tuvalete yapmadı. Klozet adaptörü aldım, klozetten korktu. Lazımlık aldım, oyuncak gibi oynadı. Klozete benzeyen lazımlıklardan aldım en son. Yok ona da yapmıyor. Kızım hazır değil mi? Biraz daha beklemeli miyim? Yoksa eğitime başlayınca illa yapar mı? Yaz temizliğine başlamadan eğitimi vermek istiyorum fakat hazır mı değil mi bilemiyorum🌺