hunilimomm Kuboooss Ahh bilirim tam 14 yıl oldu bizimde 2.5 yaşındaydı ilk yakalandığında 2 kez tekrarladı ilik nakli oldu
hunilimomm Kuboooss atlattı şükür canım suan bişe yok çok kemoterapi ısın aldığı icin vücudu deforme oldu onunla uğraşıyoruz
Kuboooss hunilimomm hayatta ya ona da şükür keşke abimde yaşasaydı kör felç olsaydı ama hayatta olsaydı
hunilimomm Kuboooss ah ah deme öyle her ikisi de çok zor annem kopek gibi pişman tabiri caizse keske tedaviyi kabul etmeseydim diye ağzında diş kalmadı gelişimi durdu Rahmi kalmadı gözü görmüyor beyin algılamıyor okula gidemiyor her gün bi şey çıkıyor