Eslemveannesi hacettepeye gittik 12 gün orda herşeyine baktılar döneceğimiz gün öncesi normale döndü değer sonra eve geldik iki hafta sonra gene test verdik düşük çıktı doktora mail attım apse diş eti kızarması var mı dedi diş çıkardı yrni o sıra kızarıktı o etkiler mi bilmiyorum şuan iyi öyle kaldı kesin tanı konulmadı çok şükür herşeyi normal çıktı çok ayrmtlı baktılar iyi çkınca kemik iliği yapılması ertelendi takip edilecek kanla