TheLatte SeverusSnape aslinda öylede yapiyorum . Sohbet ediyomus gibi konusuyorum onunla . Anne ac falan gibi konusmalari var . Ama iste annelik . Tesekkur ederim 😊
TheLatte Nergis24 zaten diyemezsinde posta çıkışan sensin . İnsan gibi bisey sormusum yok sakamisin falan demek ?
TheLatte Mom070 evet baska bi postta görmüştüm yazinizi . Araştirmistim . Tesekkur ederim tekrar bakiyim ben ona .
TheLatte ikizbabymom sarki soyluyo evet ama hic sesli duymuyoruz bazen denk geliyorum kendine kendine kalbim kirildi diyo . Hadi soyleyelim dedigimde sadece kalbim diyo . Yada mesela ayakkabim diyo isine gelince ama gelmeyince akka diyo sadece . Bu kisimlari merak ettim .
ikizbabymom TheLatte üstüne düştüğün için öyle yapıyodur baksana sen olmayınca söylüyomuş zaten illa ayakkabı demesine gerek yok her seferinde akka derse o da kelime olarak kabul ediliyo zaten😊
TheLatte ikizbabymom ya ne biliyim iste bi taktim kafama ama tam takış 😂 Tesekkur ederim icim rahatladi valla 😚
defnesmomm TheLatte her çocuğun gelişimi birbirinden farklıdır 😊 evham yapmayın, yazdıklarınız normal gerçekten. Hatta çoğu kelimesini annesi olarak siz anlıyorsunuzdur şu an, o bile çok normal 2 yaş civarı için 💖
TheLatte defnesmomm tabi ki nasil kilo boy vs. Farkliysa buda öyle . Biraz okudugum birazda cevre düsündürdü ya . Tesekkur ederim cevaplariniz icin ☺
ikizbabymom TheLatte biz annelerin pireyi deve yapmakta üstüne yok.İkizlerim 20 aylık oğlum babasına çekmiş işine gelmezse komutları uygulamaz kaç gün acaba bişey mi var diyip kaşıntıdan öldüm kollarım yara içinde🤣
Elmas16 TheLatte Anne aç zaten onlar için basit bir cümledir. İki kelimeyi birleştiriyorsa devamı da gelir merak etmeyin ☺️ Benim oğlum 30 aylıktı başladığında 🙈
TheLatte Elmas16 dediğim gibi aslinda normal oldugunu biliyorum ama insan endise ediyo ya 😊 tesekkür ederim 😇
Mommysharkdoodoodoodoo Hiç üstüne gitmeyin zorlamayın konuşmaya sohbete devam edin çok normal böyle başlıyor zaten. Benim oğlum da 25 aylık ne ara sohbet etmeye başladık anlamadım bile emin olun çabucak cümle kurmaya başlayacaktır
TheLatte Mommysharkdoodoodoodoo evet surekli buyuk biriymis gibi sohbet halindeyim insallah devami gelir . Tesekkur ederim 😊
Winnithepooh Mom070 merhaba ettiğiniz seti hep gördü. Ama gereksizdir diye düşünüp.almayi düşünmemiştim nasil seyĺer var icinde acaba 22 aylık oglum kelimesi 3 falan çok gerideyiz dil.konusunda alayim ona gore yardimci olacaksa
Mom070 Winnithepooh Oğluma çok faydası oldu diyebilirim, görsel ağırlıklı zaten. Sorular soruyor mesela kırmızı araba nerde ağaç nerde kedi nerde? Yada en büyük ev hangisi en küçük ev hangisi şeklinde. A B C diye 3 tane çok sayfalı kitaplar uzun süre idare ediyor zaten.
Winnithepooh Mom070 teşekkür ederim peki 2 yaş civarı olarak yapar değil mi yani normal hareketli kitapta o bu nerde diyorum misal ari kuş vb buluyor ama renknsordum mu bulamıyorum şaşırıyor 🤷♀️ o kitap setinde öğrenir sanırım renkleri yaptıkça değil mi
Mom070 Winnithepooh Elbette renklerle de ilgili etkinlikler var zaten içinden yapamasa bile sizinle beraber öğrenir.