TheLatte gayet normal, endişe etmenizi gerektirecek bir durum yok. Kızım da çoğu kelimeyi söylüyor ama ikili cümle kuramıyordu. Zamanla “anne gel, gaga uçtu” demeye başladı. Biraz zaman tanıyıp bol sohbet edince, özellikle “hadi söyle, hadi tekrar et” demek yerine diyalog halinde olunca dil gelişimlerine daha faydalı oluyor.🙏😊