Kinginthenorth Mervekaan normalde mustela kullanıyorum hiç pişiğimiz olmamıştı ama geçen hafta oldu. Doktorumuz hematen önerdi. Tek sürüşte geçti.
Dgndrmz Mervekaan doktor hametan yazmıştı canım bebekken onu kullandık ve çok iyi gelmişti kendinde direkt eczaneden alabiliyosun zaten hala pişik gibi olunca hametan kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim
E-brkn Mervekaan krem mrem hikaye bence doğduğundan beri nişasta (buğday) kullanıyorum daha hiç pişik olmadık