Bursa97 kızımda çok iştahlıydı canım yani benim yaşadığımı inşallah sen yaşamazsın çabucak gelip geçsin🤲 Ama bizim geçmedi ve kızım hep zayıfladı kilo alımı durdu şu an 5 aylık görsen 2-3 aylık gibi ben yaşadım ama Allah gerçekten kimseye yaşatmasın oturup ağladığım günler oluyor sinirden hep bi umut belki düzelir diye bekliyorum ama olmuyor🤦♀️