Seldabi Aselinannesi0655 gaz sorunu yoksa bi sakinca olmaz ben yemistim cocugum sabaha kadar uyutmamisti gazdan
Usengeccanee Aselinannesi0655 ben hep yiyordum hatta urfaliyiz acılı acılı yiyordum çok şükür bisey olmadı turşu şalgam falan içiyordum 🤣 sen yinede dikkat et ama aseriyorsan ben herseyi yiyordum 9 aylık olduk hamileyken de yiyordum