ikibabybirmom Aselinannesi0655 off bende resmen aşeriyorum sankii bebeğim 25 günlük annem yeme sütünden gecer diyor valla birileri yazsa keşke yiyen var mı
mombeto Aselinannesi0655 ben yedim valla en sevdiğim şey olabilir çiğ köfte. Siz bilirsiniz tabi. ilk günler yemedim tuvaletten korkup ama bir sorun olmadı yani hatta canımı çektirdiniz ben bi sipariş vereyim 🙈😂
bidibidibidi Aselinannesi0655 doğumdan itibaren canım ne istediyse yedim. Sütümde hiçbir değişiklik olmadı hatta arttı
Elifhakan12 kbra2234 yeşillikler sütü arttır ben 6 aydır sürekli yiyorum kızımın kilosu gayet hatta tek gögsümle 6 aydır emdiriyorum
Aselinannesi0655 mombeto ay hakkını helal et ya valla zor durumda kaldım yoksa sormazdım. Doktora da sormaya utandım aç boğazsın der diye z😂
mombeto Aselinannesi0655 helal olsun kız ne olcak önemli değil ☺️☺️ Ben hamileyken yemiyordum en sonunda dayanamayıp sormuştum doktorum da demişti bak ilerde sağda çiğ köfteci var hemen yiyorsun et çiğ olmasın da hiç sorun yok demişti bi sevinmiştim ki☺️☺️
Kbraesmags Aselinannesi0655 kendiniz yapın yiyin kimyon katın içine bol ben yiyordum ve süt artıyordu çok güzel 👍 mercimek köftesi patatesli ciğkofte yani her türlüsü bol süt yapıyo yemezseniz göğsünüz şişer acır
Sanemim Aselinannesi0655 bende doğumdan sonra haftada bir kez kesin yiyordum bi zararı olmadı maydonoz da sütü azaltır diyolar onu yemezsin canım