Dilos01
Mayam eksiyse koyarım. Ama kimseden maya almamaya da dikkat ediyorum. Ben manda sütü ve inek karışık yaparım yoğurdu. Bir saklama kabına 5 lt lik maya tutacak kadar buzluğa atarım. Hazırda mayam yoksa onu kullanırım. 3 4 tane atarım buzluğa büyük kolaylık oluyor 🤭