DamlaTa yok ya dalga geçmedim, nazara da inanırım .gorumcem de diyo bi bayram da çok guzel turşu yaptı, herkez bayıldı, bidaha öyle güzel yapamiyo😁 yoğurtta duymamıştım, ona şaşırdım. Oyuzden dedim bidaha komşu istemeye gelirse yok dicem diye , bizde hep birbirimizden alırız. Yanlış anlaşıldım 🌸