İlk doğumumda özel - devlet karışık bir sürü hastaneyle muhattap oldum. Yatışım falan yapıldı. Hepsinde de o kadar güzel ilgilenildi ki. Hatta o zaman devlette benimle ilgilenen doktorum şu an çok pahalı bilinen bir özel hastanede görev yapıyor.
İkinci hamileliğimde de koronaya yakalandım devlet hastanesinde yattım. Orada sancım olunca ebe muayeneye geldi koronalı halimle o kadar güzel ilgilendi ki. Ebesinden hemşiresine doktoruna kadar hepsi çok iyiydi. Allah razı olsun. Doktorum özel hastanede çalıştığı için iki doğumumu da özelde yaptım. Ama kesinlikle bir ayrım yok önemli olan doktor. Onu iyi seçmek lazım.