Mom0976 özelde doğum yaptım. İlgi ve alakaları çok iyiydi yarım saatte bir geldiler hemşire doktor Vs. Asla kötü davranan olmadı üstümü giydirmede,değiştirmede nazik bir şekilde davrandılar. Sezaryan oldum. Devlette çok bağıran çağıran kötü davranan duydum. Tabi hastaneden hastaneye değişir.