Efy Benimde yıkıyor ama cam bardaklarda hep iz kalıyor el izi gibi bende finish kullanıyorum bitsin değiştireceğim deterjanı birde öyle deneyim dedim
limonlukarpuzzz Busra_14 teyzeminde vestel ayni sizin gibi sorunlar yasiyor sanirim şans isi teknik servis cağordiniz mi
Aslan-123 Busra_14 deterjaninizi degistirin fairy cok güzel yikiyormus bende finish kullaniyorm idare ediyoruz iste🙂
Melisa59 Busra_14 en büyük hatayı yapıyorsun elinde yikarsan koymadan önce yıkamaz ki o makine kir olmayınca tabakların üstünde deterjan nereye tutunacak ta köpurecek bana özellikle tembihlediler sakın dediker yıkama hemen üstünden iri leri fırçayla attir kirli koy makineye dediler valla mis gibi çıkıyor zaten vaktim yok işime geliyor benimde tertemiz çıkar bulaşıklar
hifaeymenadiyaman02 Melisa59 Denicem dediğinizi aslında o kadar televizyon da kamu spotu çıkıyor cesaret edemedim hem su tasarrufu yapmış oluruz
marscicegi Busra_14 pervanelerde şu fışkırtan delikler var, annem benim makinenin oralariniguzel temizlemisti doğum için geldiğinde, kötü yikiyordu bianda düzeldi Bi bakın oralar pislikle tıkaninca şu salmıyo kirli kalıyor
ElifTGM Busra_14 bulaşık makinasının pervanelerini söküp tek tek deliklerden üfle tıkalı delik varmı bak. birde ben yapıyorum bildiğimden ama sen yapamayabilirsin eşin bilirse eşine yaptır. Bulasık makinesinin üst ve yan saclarını söküyorum ben. Makinenin sol tarafında gider boruları hortumlar ve şeffaf atık yeri var. Orasının yanındanda temiz su geliyor. Eğer senin atık boru yern tıkanmışsa temiz suyuda temiz yollamaz makine. Muhakkak bi sökülüp bakılması lazım. Ha garantisi varsa yolla servis yapsın yoksa eşinde yapabilir ben raflarla beraber tüm iç aksamı sökğnce çıkıyor yan saclar sizinki nasık çıkar bilmiyorum