Nasıl bir makina anlamıyorum(vestel) neyi yanlış yapıyorum onu da anlamıyorum neden temiz yıkamıyor az koyuyorum güzel yıkasın
diye elimde yıkarım daha iyi ya yapmadığım şey kalmadı allah aşkına temizleyici kullanıyorum yok sirke karbonat ile temizledim yok lütfen bana bir tavsiye verin artık bıktım..