Baloglumdoruk benim kızımda 21 aylık olucak sinirlendiğinde yapıyor üstüne gitmeyin,hatta konuşmayın o ağlayınca..sadce sakinleşmesi için takip edin..dikktini başka şeylere cevirin.. istediklerini ağlayarak, kendisine zarar vererek yaptırmaya çalışıyorlar çünkü..