Oğlum 2 3 gündür kendi kafasını yere vuruyor bilerek ağlıyor sonra tekrar yapıyor ne yapmalıyım nasıl davranıyım bilemedim ilk çok tepki vermedim dikkat çekmeye çalışıyor herhalde dedim ama bugun abartmaya başladı özelliklede parkeye gidip orda vuruyor 14 aylık bu arada sizinkiler de varmıydı böyle bişey neden yapıyor ne zaman gececek acaba