Bu postu bi gün açacağımı hiç düşünmezdim. Boy kilo karşılaştıran annelere de kızardım açıkçası :)
Bu gün aile hekimimiz boyu kısa dedi.Aile olarak da çok uzun bir aile değiliz açıkçası. 66 cm çıktı kızımın boyu bu arada.
Canım sıkıldı biraz.Tam teşekküllü bi hastaneden çocuk bölümüne gidin falan bişeyler dedi.
Merak ettim kız bebeklerinizin 9 ayda boyu ne kadardı?