Tugcecivan gerçekten çok heyecanlı bir dönem. ☺️ Yoğurtla başladım. Doktor tavsiyesi ile beraberinde meyve. Cam rendeyle rendeleyip elma armut püresi verdim mevsim itibariyle kayısı ve şeftali kullanabilirsiniz. Meyveleri sonradan karıştırarakta verebilirsiniz. Sonrasında sebze püreleri yaptım kabak, havuç, balkabağı, patates. Ayrı ayrı ve sonra uyumlu olanları birleştirerek. Sebze pürelerine zeytinyağı hep ekledim. Bir kaç ay sonra kuzu kıyma ekledim. Sonrasın da kahvaltı için labne peynir ve yumurta sarısı ekleyebilirsiniz yavaş yavaş. Ben hiç bulamaç yapıp vermiyorum ayrı ayrı tadını alsın ve öyle alışsın diye. Kapya biber veriyorum küçük küçük çiğ olarak. Omlet yumurtasına koyuyorum. Daha sonra tahıl grubuna geçebilirsin. Yulaf ezmesini pişirerek meyveler ekleyebilirsin. Hepsini yavaş yavaş acele etmeden uygulayın tabi alerjik durumlarına dikkat edin. Hiç zorlamamanızı tavsiye ederim. Bir gün yediğini bir gün yemiyor inanın ki. Yada yemediği şeyi başka bir sefer yiyebiliyor. Çocuğun moduna ruh haline bağlı. 10 aylık olacağız ben 3 öğüne yeni geçtim 2 öğün olarak gidiyorduk. Çünkü bu aylara kadar temel gıdası hala anne sütü olmalı. Yeni yeni çoğaltıyorum. İlerledikçe çeşitler bollaşıyor zaten. Size de bu uzun, zorlu ama bir o kadar da şahane serüvende başarılar dilerim. ☺️