Bademll_eda_ canım ilk zamanlar yani 6 ay bitene kadar yumurta(tabii ilk 3 gün kuru verdim ama nohut tanesinden bile ufaktı)pekmez ve 1 tane cici bebe ile karıştırıp verdim.(bulamaç gibi. ılık su ile yapıyordum ).bazen peynir eklerdim vs..zaten tadım da olduğumuz için 2 çay kaşığı anca tüketiyordu.lakin 7.ay itibari ile artık tek tek tattırmaya başladım aynı bizim yediğimiz tarzda.biraz yumurta sarısı,biraz peynir,minik zeytin ezmesi gibi.çok şükür sonrasında sıkıntı yaşamadım yemekle alakalı.bazen tek tek tattırmamla alakası var mı diye düşünüyorum ne yalan.zaten 8.aydan sonra da eline verdim artık kendi yedi.şuan 15 ay 19 günlük