AA201207 ben bebeğimin takibini bir profesörle birde uzman doktorla takip ediyorum profesör verme mama dedi uzman doktor ver dedi çocuk ağlama krizleri yaşıyordu o gene açlıktan mis ki sabahtan akşama kadar saat başı emziriyorum hemde en az yarım saat 40 dakka demekki yeterli gelmiyormus ki bez sayısı vs de iyidi hani. Şimdi bebeğim maşallah diyim kuzu gibi