Merhaba, kızım şuan 6 aylık 4.aydan beri geceleri sık uyanıyor sabaha kadar nerdeyse her iki saatte bir kalkıp emziriyorum öncesinde en son gece 12 gibi emzirirdim 4e 5e kadar uyanmazdi şimdi bu kadar sık kalkmasinin sebebi ne olabilir sütüm artık eskisi gibi doyurucu değil de çabuk mu acıkıyor acaba